Need for Speed Bulgarian Forum
Здравейте и добре дошли във Българският форум за NFS,Моля регистрирайте се за да поствате!
Need for Speed Bulgarian Forum
Здравейте и добре дошли във Българският форум за NFS,Моля регистрирайте се за да поствате!
Need for Speed Bulgarian Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Официален Форум на Българските NFS играчи!
 
ИндексПоследни снимкиРегистрирайте сеВход

 

 Ръководство за тунинговане на автомобили

Go down 
АвторСъобщение
gongalov
Потребител
gongalov


Брой мнения : 4
Join date : 04.02.2012

Ръководство за тунинговане на автомобили Empty
ПисанеЗаглавие: Ръководство за тунинговане на автомобили   Ръководство за тунинговане на автомобили Icon_minitimeЧет Мар 08, 2012 12:50 am

ОФИЦИАЛНА СТРАНИЦА НА NFS
WORLD за България >>
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/523885_10150661164758422_786018421_9486595_712170809_n.jpg


Добре дошли в задълбоченото ръководство за тунинговане на автомобили в Need For Speed WORLD!

Проект на Kammy / KawashiUltimate в сътрудничество с LamboGTR

Тема

Системата от части на NFS World може да не e толкова проста, колкото си мислите. Всяка част осигурява малко по-различен ефект върху колата ви. Това ръководство ще посочи тези различия и ще направи настройката на колата ви, много по-лесна.

Можете да намерите марката, редкостта, и бонус-статуса на всяка част на http://www.team-ger.net/gxrdrago/NFSW/parts/, за да получите обща представа за всички части, включени в това ръководство. Сайтът също така включва списък на пистите, където можете да намерите частите, които търсите, както и Схеми на Droplocation, за да знаете колко често и къде една марка, рядкост, или серия може да падне както и анализ под формата на графики, за да разберете при падането на кои марка, рядкост, серия, и дори вид на част има прилики.

Бележки от Автора:

Вероятно ще ме намразите, за това, но трябва да го кажа: няма универсална НАЙ-ДОБРА НАСТРОЙКА. Дори части с привидно бедни статус-бонуси имат приложение за вашия автомобил, въпреки че наистина някои части са просто по-добри от други. Коя част е по-добра зависи единствено от спецификациите и усещането на колата ви. И да, аз говоря за хората, които използват една и съща настройка Син - Син - Зелен - Червен - Червен - Червен за всичките или почти всичките си коли. Същото се отнася и за тези, които имат едни и същи части, инсталирани на всички варианти на една марка кола.
Ще кажа това точно тук и точно сега. Като се има предвид нескопосаната физика на World, това ръководство, както и други ръководства за игри, е субективно и може да има неточности. Такава е човешката природа и всичко това. И по тази причина, аз ви моля, ако и когато намерите неточност в това ръководство, да уведомите създателите и/или сътрудниците, така че ние да можем да удвоим проверката на нашето изследване.

Благодарности:
LamboGTR - Ръководство за части съавтор
legor17 – Dawndraft / Kestrel / Velocicom, окачване

Двигатели

!!!Двигателят е сърцето на колата, като осигурява най-голямата промяна, която може да доведе до победа или загуба!!!

AmerikonSpeedsystems / Gromlen / Medion:


Двигателите AmerikonSS / Gromlen / Medion предоставят средна мощност на пътя. Мислете за това като ъпгрейд на Ram Air Intake, който повишава мощността на двигателя в ниските и средните граници. Този двигател обикновено се използва от мускулни автомобили като DODGE Viper SRT10 или по-големия му брат, DODGE Charger SRT-8, но също така ще работи за екзотични автомобили като Ford GT и SLR McLaren Mercedes.


Dawndraft / Kestrel / Velocicom:

Смятан за най-добрия двигател, който можете да получите в Need For Speed: World, двигателят Dawndraft / Kestrel / Velocicom е с висок въртящ момент, предназначен за създаване на голяма мощност, позволяваща по-бързо ускорение. Това ще бъде подходящо за нискооборотни коли, т.е. много от класическите мускул-автомобили в играта (Chevelle SS особено), или приложението му в реалния живот при автомобила с висок въртящ момент AMG на Mercedes.

Nova-T / Richter / Ventura:

Двигателят Nova-T / Richter / Ventura е по-лека версия на AmerikonSS / Gromlen / Medion и се счита за най-лошата марка силови части според NFSW общността. Разликата между двете е, че той не е предназначен за V8 двигатели, а по-скоро те са по-Inline ориентирани (Supra, Lancer Evolution и други от този вид). Това е задължително за всеки турбо двигател, тъй като прекалено многото конски сили ще убият въртящия момент на автомобила, а твърде високият въртящ момент ще спъне истинския му потенциал.

Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:

Често отбелязвани като "бъгнати", колекцията двигатели от Omina Racegruppe / Norset / URSA са направени за високооборотни автомобили. Този двигател е настроен да осигури високи к.с. при доста нисък краен въртящ момент, изисква индукция 9 пъти от 10, за да помогне. Трябва да се ??отбележи, че те трябва да се използват само на коли с връх близо до високата гама (Nissan Skyline GT-R), а не на автомобили, които все още имат доста начини да стигнат тяхната върхова мощност (MAZDA RX-7).

Турбини

При някои автомобили, те са задължителни. При други са въпрос на победа (или загуба) в състезанията. В тази част ние говорим за турбините и къде те осигуряват по-голям въртящ момент.

Турбокомпресори

AmerikonSpeedsystems / Gromlen / Medion:


Някога в живота си сте чували и/или чели за един голям вентилатор в мускул-колите. Такъв е случаят тук, тъй като златната турбина доставя чиста мощност, в границите на оборотите в двигатели, които са още HP-ориентирани (Exige Cup 260, Shelby GT500 SS, за да назовем само няколко). Тя подобрява ускорението и максималната скорост, въпреки че има малко отношение към конските сили. Отнема малко време, докато достигне мощност, но тласъкът е масивен, когато го направи.

Dawndraft / Kestrel / Velocicom:

"Другият" фаворит сред общността е турбината Dawndraft / Kestrel / Velocicom. Тя е повече или по-малко обратна на златната, настроена е за по-добра реакция при ниски обороти. Това означава, че тя има по-малки компоненти и като резултат е в състояние да направи повече мощност, по-бързо, отколкото Голф. Недостатъкът на тази турбина обаче е, че получавате по-малко мощност до върха. Това е подходящо за мощностните двигатели, а именно тези на класическите мускул-коли.

Газови турбини

Nova-T / Richter / Ventura:

Колкото и слабо да изглежда, турбината Nova-T / Richter / Ventura в действителност не е направена, за да бъда силна. Това е турбо система, която всъщност набира бързо скорост, но за сметка на по-малък тласък при процеса. Не е задължително да се инсталира тази турбина, но ако ви се налага да го направите, тя е най-добре приложима на автомобили с високи обороти, Murcielago LP640 и Porsche 911 GT3 RS са хубави примери.

Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:

Виеща като банши, зелената турбина доставя пълна мощност при високи обороти и затова е добра марка за много турбинни и/или атмосферни коли като RX-7 или Corvette Z06 (да, Z06 има турбокомпресор, а не газова турбина). Това отнема много повече време, докато набере от червената, но дава по-силен тласък след като достигне върха. Обикновено, колкото е по-мощен двигателят, толкова по-голям тласък ще е необходим, но не комбинирайте тази турбина със зелен двигател, защото автомобилът ще умре в долните граници.

Трансмисии

Помните ли ръководството, в което се посочваше, че колкото по-скъпа е трансмисията, толкова е по-добра? Това не винаги работи. Тук ние обясняваме какво прави всяка трансмисия, както и с какво следва да бъде съчетана и защо.

AmerikonSpeedsystems / Gromlen / Medion:

Тази трансмисия съдържа балансиран набор от зъбни предавки и е подходяща за всичко, оборудвано със златен двигател, или златна трансмисия. Също така е малко по-тежка, така че управлението може или не може (това се основава на оформлението на колата) да получи предимство.

Dawndraft / Kestrel / Velocicom:


Нуждаете се от задвижване, за да поддържате високо к.с. машина в топ форма? Не ви трябва друго, освен синя предавателна кутия. С по-високо крайно предавателно число и по-къси предавки, тази трансмисия се прави с чистото намерение да превърне вашия високооборотен състезател в топ претендент.

Nova-T / Richter / Ventura:

Както обикновено, червената предавателна кутия е олекотена версия на своите съперници, AmerikonSS / Gromlen / Medion. Също като златната, червената трансмисия има балансирани предавки за управление на умереното увеличение на енергията от другите енергийни части, но за сметка на това, червената също така предлага подобрено управление чрез увеличаване на твърдостта. Да се установява на автомобили, които са известни като щастливите опашки като Mitsubishi Lancer Evolution IX.

Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:

За да се възползват от въртящ момент при много ниски обороти на автомобила, трябва да се използват по-дълги предавки, и това е мястото на зелената предавателна кутия. Това задвижването разполага с екстра-дълги предавки, по-дълги, отколкото тези в настройките на Medion и Ventura. Най-добре подхождат за някоя от горепосочените нискооборотни коли, като Nissan GT-R и VOLKSWAGEN Scirocco, това предаване позволява на колата да използва мощта на ниските си обороти в своя полза при правите, като дава и едно огромно подобрение на максималната скорост.

Окачвания

Един ключов момент във всеки автомобил във всяко състезание е управлението (което е предизвикателство за много от колите, които се управляват трудно, при все че не би трябвало), и получаването на правилното окачване за колата прави разликата завиването или удрянето в стената от твърде широкото взимане на завоя. Това е един деликатен баланс, който трябва да бъде фино настроен.

Amerikon Speedsystems, / Gromlen / Medion:

Това окачване е с мека настройка. Резултатът е по-добро сцепление и стабилност извън пътя и по магистралите, но недозавиване и предизвиква по-високо отскачане на всяка неравност. Ще чувствате колата по-стабилна през малки неравности, като апекси и тротоари и ще загуби по-малко скорост при сблъсък. Колите, които биха имали полза от това окачване са мускул-коли, които в World са добре известни с липсата си на стабилност или сцепление, или и на двете.

Dawndraft / Kestrel / Velocicom:

Проектирано за драг и рали автомобили, това окачване полу-втвърдява колата, като намалява преобръщането на тялото и помага на ускорението, но на свой ред причинява презавиване. Колите, които биха имали полза от това са с тежки предници и със задвижване на всички колела, които, според физиката на World, са известни с недозавиване и на моменти дори трудно ускоряват.

Nova-T / Richter / Ventura:

Вероятно най-доброто окачване, то втвърдява колата, като по този начин предизвиква повече поднасяне и осигурява отчетлив завой. Работи добре с много коли, независимо дали те са дрифтъри или трудно завиват. Забележка: то трябва да се използва само при коли със задвижване на задните колела, тъй като колите със задвижване на всички колела не реагират толкова добре на него, колкото на синьото окачване.

Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:

Както и жълтото окачване, зеленото има полумека настройка, макар че тя осигурява голяма стабилност на колата при набиране на скорост, и поради това е изключително добър избор за магистрално настроени автомобили. Въпреки това, тъй като Omnia / Norset / URSA се проваля при управлението, бъдете подготвени за сериозно недозавиване.

Спирачки

Да, колата ви може да постигне високи скорости, но в крайна сметка ще трябва да спре, защото времето 60-0 е точно толкова важно, колкото и времето 0-60. Имате нужда от много добри спирачки. Какъв тип е точно за вашия автомобил, това е, което искате да знаете.

Amerikon Speedsystems, / Gromlen / Medion:

Комплект предни и задни спирачки, настроени за по-силна блокировка отпред. Ако нямате кола, на която да подхождат спирачки Ventura, можете да сложите тези.

Dawndraft / Kestrel / Velocicom:

Набор от предни и задни спирачки без блокировъчна настройка за по-бързо намаляване на скоростта. Тези спирачки увеличават риска от недозавиване, тъй като са много силни и ще заключат гумите ви, което изисква по-ранно спиране.

Nova-T / Richter / Ventura:

Набор от предни и задни спирачки, настроен за блокировка отзад малко преди отпред. Предизвиква поднасяне на задната част на колата при спиране. Най-добре да се използва на автомобили със задно задвижване настройки за дрифт, както и на известни пистови коли като Elise.

Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:

Набор от безблокировъчни предни и задни спирачки, настроен доста свободно. Това е направено, за да се осигури стабилно спиране при високи скорости (и да се избегне блокиране). Уловката е, че спирачките трябва да се прилагат малко по-рано преди влизане в завой. Тези спирачки трябва да се комбинират с гуми MEDION, тъй като спирането ще ви забави.

Гуми

Можете да попитате всеки професионален състезател, независимо дали от FIA, FD, Le Mans и др., дали типът на гумите прави разлика в поведението на колата, и ще получите едно твърдо "да" от всеки един. Същото важи и в World и за гумите от четирите марки в играта. Избирайте мъдро, грешният набор от гуми може да влоши возията ви значително.

Amerikon Speedsystems / Gromlen / Medion:

Тези гуми подобряват на управлението на колата, като повишават сцеплението със значителна площ. Така вашата кола придобива добро сцепление и подобрена стабилност и тези гуми се препоръчват за всяка кола, на която ? липсват и двете. Можете да получите леко недозавиване, но не толкова, че да се счита за счупване на автомобила.

Dawndraft / Kestrel / Velocicom:

Това са набор от гуми, които увеличават значително ускорението чрез увеличаване на сцеплението. Следва да се отбележи обаче тяхната склонност към умерено поднасяне (въпреки че понякога, ако знаете как, можете да предизвикате мощно поднасяне).
~ Благодарности за legor17 за поглед върху мощното поднасяне. Непотвърдена информация.

Nova-T/Richter/Ventura:

Проектирани за дрифт, гумите Nova-T / Richter / Ventura са идеални за на известните дрифтващи автомобили (т.е. RX-7, 240SX, 350Z, 370Z, Silvia S15, AE86 и др.), тъй като те помагат за плъзгането на колата в завои, същата функция имат спирачките с блокировка на задните колела. Те също са подходящи и за пистови автомобили; обаче, също като окачването от тази марка, трябва да бъдат поставяни на превозни средства със задно задвижване.

Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:

Това е комплект гуми, който се ползва за магистрални автомобили. Те увеличават стабилността при високи скорости, така че в известен смисъл, тези гуми подобряват и максимална скорост. Както и сините гуми обаче, това предизвиква недозавиване и като резултат, изисква прецизност при завоите от страна на водача.

Заключителни бележки

1. Както безброй хора са казвали и преди, различните шофьори имат различни предпочитания, затова се прилагат различни настройки. Вие не трябва да следвате моите предложения дума по дума, просто използвайте това ръководство като база за това какво правят частите и ги комбинирайте в настройка, която отговаря на вашия стил на шофиране.
2. Максималната скорост не се влияе от Статуса за Максималната скорост, а от Общия статус. Обаче не е препоръчително просто да се стремите към най-добрия Общ статус, тъй като рядко можете изобщо да достигнете максималната скорост в някое състезание освен на магистрално трасе.
3. Не забравяйте, че това ръководство е като науката, винаги може да бъде доказано, че е грешно. Ето защо аз ви моля, играчи на World, да докладвате установените неточности, така че или Lambo или аз да можем да ги поправим, за да се покаже проверена и коректна информация.
4. Ако ви е трудно да разберете коя част да използвате за определен автомобил, винаги можете да инсталирате златна част, докато намерите търсената част.
5. Наслаждавайте се! : D

"Статусът лъже и в същото време казва истината... ''

Ето пълния списък на подходящите настройка за всички автомобили

! СПИСЪКЪТ Е АКТУАЛИЗИРАН !:

Tier 1

CHEVROLET Camaro SS
НЯМА НАСТРОЙКИ

CHEVROLET Chevelle SS
Двигател: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport[/color]
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport[/color]

DODGE Challenger R/T 1969
НЯМА НАСТРОЙКИ

DODGE Charger R/T 1969
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
[/color]

LEXUS IS350
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Предаване: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura


MAZDA Mazdaspeed3
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

MAZDA MX-5
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion


MAZDA RX-8
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport / Nova-T / Richter / Ventura / AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura

MITSUBISHI Eclipse GT
НЯМА НАСТРОЙКИ

NISSAN 200SX
НЯМА НАСТРОЙКИ

NISSAN 240SX
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина:
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura

NISSAN Silvia
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

Бележки за Silvia:
(Мощност)
Червено-зелено-синьо (За по-добро представяне на 5-та предавка) за писти с не много голям наклон и прав път
Червено-зелено-зелено (за добри, дълги предавки) за къси писти със завои и изкачвания
(Управление)
За повече стабилност като цяло можете да използвате червено-червено-жълто (не толкова поднасящо в средата на завоите, по-лесно спиране)
или червено-жълто-червено (задницата ще поднася само с основно изместване на теглото, стабилна при спиране)

За повече плъзгане, червено-червено-синьо
или синьо-червено-червено (синьо-червено-синьо има само една идея повече поднасяща се задница за мен).

NISSAN Skyline 2000GTR
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Nova-T / Richter / Ventura
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura


PONTIAC GTO '65
НЯМА НАСТРОЙКИ

PONTIAC Firebird Formula
Двигател: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

PONTIAC Solstice GXP
НЯМА НАСТРОЙКИ

RENAULT Sport Clio V6
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion
ЗАБЕЛЕЖКА:Тази настройка работи относително добре при мен и не е официално част от това ръководство - И. Г.

TOYOTA Corolla (AE86)
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura

TOYOTA MR-2
Двигател Nova-T / Richter / Ventura / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

VOLKSWAGEN Golf Mk1 GTI
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Nova-T / Richter / Ventura
Трансмисия: Nova-T / Richter / Ventura
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

VOLKSWAGEN SCIROCCO
НЯМА НАСТРОЙКИ

Tier 2

AUDI A1 Quattro Clubsport
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

AUDI QUATTRO 20V
НЯМА НАСТРОЙКИ

AUDI RS4
НЯМА НАСТРОЙКИ

AUDI S5
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Nova-T / Richter / Ventura (Зелена за повече ускорение)
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport /Синя (за повече ускорение)
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion (за да избегнете преобръщане на тялото, сложете Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport)
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura

AUDI TT RS Coupe
Двигател: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Nova-T / Richter / Ventura
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport / Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

BMW 135i Coupe
НЯМА НАСТРОЙКИ

BMW M3 E30
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Nova-T / Richter / Ventura
Трансмисия: Nova-T / Richter / Ventura
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

BMW Z4M Coupe
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

CHEVROLET Corvette Stingray
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

CHEVROLET EL CAMINO SS
НЯМА НАСТРОЙКИ

DODGE Charger SRT8 SuperBee
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

FORD Escort RS Cosworth
Двигател: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

FORD FOCUS RS
НЯМА НАСТРОЙКИ

FORD GT40 Mk.1
НЯМА НАСТРОЙКИ

FORD Mustang BOSS 302
НЯМА НАСТРОЙКИ

JAGUAR XKR
НЯМА НАСТРОЙКИ

LAMBORGINI Countach 5000 QUATTROVALVOLE
НЯМА НАСТРОЙКИ

LAMBORGINI Miura SV
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom / AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

LANCIA Delta HF Integrale Evoluzione
НЯМА НАСТРОЙКИ

LEXUS IS F
Двигател: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: [color=cyan]Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura

LOTUS Elise
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura / Dawndraft / Kestrel / Velocicom (но само с жълти гуми)
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura / AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Dawndraft / Kestrel / Velocicom (само ако са комбинирани с не-синьо окачване) / Nova-T / Richter / Ventura (ако нищо друго не се вписва)

LOTUS Exige Cup 260
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport / AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom / AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom с жълти гуми (червени гуми също са добре, опитайте сините на свой собствен риск! или Nova-T / Richter / Ventura окачване с AmerikonSS / Gromlen / Medion / Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Nova-T / Richter / Ventura гуми) / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport също работи добре
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion (виж бележките по окачването за повече опции)

MAZDA RX7 RZ/RX7
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Nova-T / Richter / Ventura
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

MITSUBISHI Lancer Evolution IX MR-Edition
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion (за по-гладко предаване на мощността в целия диапазон на оборотите) / Dawndraft / Kestrel / Velocicom (ранен тласък, бързо ускорение, но предизвика поднасяне на задницата в ниските обороти)
Трансмисия: Nova-T / Richter / Ventura (главно за по-добро управление, по-малко поднасяне на задницата след като използвах това, изглежда добро за Evo 9)
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

MITSUBISHI Lancer Evolution X
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

NISSAN Skyline GT-R (R32)
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

NISSAN Skyline GT-R Spec-V (R34)
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Nova-T / Richter / Ventura
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicomчервени или сини гуми) или червено с жълти гуми ...
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Dawndraft / Kestrel / Velocicom или Nova-T / Richter / Ventura

NISSAN 350Z (Z33)/370Z (Z34)
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

PORSCHE Carrera RSR 3.0
НЯМА НАСТРОЙКИ

PORSCHE Cayman S
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Nova-T / Richter / Ventura
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura

RENAULT Sport Megane R.S.
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

SUBARU Impreza WRX STI
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Nova-T / Richter / Ventura
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачнки: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

SUBARU Impreza WRX STI (Hatchback)
НЯМА НАСТРОЙКИ

TOYOTA Supra
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura /Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport (за магистрални състезания)
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura / AmerikonSS / Gromlen / Medion (за магистрални състезания)
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura / AmerikonSS / Gromlen / Medion (за магистрални състезания)

VOLKSWAGEN SCIROCCO R32
НЯМА НАСТРОЙКИ

Tier 3

ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
НЯМА НАСТРОЙКИ

ASTON MARTIN
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Предаване: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

AUDI R8 4.2 FSI QUATTRO
НЯМА НАСТРОЙКИ

AUDI R8 5.2 Coupe FSI QUATTRO
НЯМА НАСТРОЙКИ

BENTLEY CONTINENTAL Supersport Coupe
НЯМА НАСТРОЙКИ

BMW M3 E46
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

BMW M3 E92
НЯМА НАСТРОЙКИ

BMW M3 GTS
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

BMW Z4 GT3
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Nova-T / Richter / Ventura
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom / AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

CHEVROLET Corvette Z06/Z06 Carbon Limited Edition
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

DODGE RTR-X
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura / Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

DODGE Viper SRT10
Двигател: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport / Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura / AmerikonSS / Gromlen / Medion

FORD GT
НЯМА НАСТРОЙКИ

FORD Mustang Boss 302
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

FORD SHELBY GT500 Super Snake
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

KOENIGSEGG CCX
НЯМА НАСТРОЙКИ

LAMBORGINI Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

LAMBORGINI Gallardo LP560-4
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

LAMBORGINI Murcielago LP-640
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

LEXUS LFA
НЯМА НАСТРОЙКИ
Върнете се в началото Go down
gongalov
Потребител
gongalov


Брой мнения : 4
Join date : 04.02.2012

Ръководство за тунинговане на автомобили Empty
ПисанеЗаглавие: Re: Ръководство за тунинговане на автомобили   Ръководство за тунинговане на автомобили Icon_minitimeВто Мар 13, 2012 6:26 am

LOTUS Evora
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Dawndraft / Kestrel / Velocicom (по-плавната изходна мощност би трябвало да помогне със стабилността)
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Nova-T / Richter / Ventura (в случай, че * наистина * имате нужда от помощ за контролиране на колелата)
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport / Nova-T / Richter / Ventura (управлението се чувства като на Murcielago със задно задвижване)
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Nova-T / Richter / Ventura
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura / AmerikonSS / Gromlen / Medion (това е в случай, че не се справите с поднасянето на задницата – тук червените са по-лесни за управление от жълтите)

LOTUS Evora (настройка за F1 кола) Обяснение
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura / Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Гуми: Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Nova-T / Richter / Ventura

McLAREN MP4-12C
НЯМА НАСТРОЙКИ

MERCEDES-BENZ SLR McLaren-Mercedes 722 Edition
НЯМА НАСТРОЙКИ

NISSAN GT-R (R35)
Двигател: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

NISSAN GT-R (R35) Spec-V
Двигател: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion / Dawndraft / Kestrel / Velocicom

PAGANI Zonda F
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Nova-T / Richter / Ventura
Спирачки: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura

PORSCHE 911 Carrera S (2012)
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: Nova-T / Richter / Ventura

PORSCHE 911 GT3 RS (настройки за висока скорост)
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

PORSCHE 911 GT3 RS (балансирани настройки)
Двигател: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Турбина: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Трансмисия: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Окачване: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

PORSCHE 911 Turbo
Двигател: Nova-T / Richter / Ventura
Турбина: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom / Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport (за магистрални състезания)
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

PORSCHE 959
Двигател: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Турбина: Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport
Трансмисия: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Окачване: Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Спирачки: AmerikonSS / Gromlen / Medion
Гуми: AmerikonSS / Gromlen / Medion

Допълнителни бележки:
1) ЧЕРВЕНИТЕ скоростни кутии са добри за всяка кола, която може да изисква допълнителна помощ при контролиране на силното й поднасяне като горепосочения Evora, Murcielago, 911 GT3 RS, може би дори Z4 GT3).
2) В повечето случаи комбинацията от Зелено-Зелено-Синьо и Синьо-Синьо-Зелено при частите не се препоръчва, тъй като те няма да осигурят достатъчно мощност при ниски и високи обороти.
3.) http://world-garage.com/index.php/topic/4651-performance-part-guide-a-guide-on-part-functions-tested-by-kawashi-and-lambogtr/page__st__180__p__76489#entry76489 – Мини-ръководство за автомобили Lotus

Списъкът е непълен в момента, но ще го актуализирам от време на време Пуснато на изображението

(Този списък е съставен от списъка на Life и други подходящи настройки, които съм видял в темата)

ИНФО ОТ : http://world-garage.com/index.php/topic/4651-the-in-depth-performance-part-guide/

Edited by ZTR, 25 February 2012.
Върнете се в началото Go down
 
Ръководство за тунинговане на автомобили
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Ръководство за тунинговане - ДИСКУСИЯ

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Need for Speed Bulgarian Forum :: Need for Speed :: Need for Speed World :: Подбор на части-
Идете на: