ОФИЦИАЛНА СТРАНИЦА НА NFS
WORLD за България >>
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/523885_10150661164758422_786018421_9486595_712170809_n.jpgДобре дошли в задълбоченото ръководство за тунинговане на автомобили в Need For Speed WORLD!Проект на Kammy / KawashiUltimate в сътрудничество с LamboGTR
ТемаСистемата от части на NFS World може да не e толкова проста, колкото си мислите. Всяка част осигурява малко по-различен ефект върху колата ви. Това ръководство ще посочи тези различия и ще направи настройката на колата ви, много по-лесна.
Можете да намерите марката, редкостта, и бонус-статуса на всяка част на
http://www.team-ger.net/gxrdrago/NFSW/parts/, за да получите обща представа за всички части, включени в това ръководство. Сайтът също така включва списък на пистите, където можете да намерите частите, които търсите, както и Схеми на Droplocation, за да знаете колко често и къде една марка, рядкост, или серия може да падне както и анализ под формата на графики, за да разберете при падането на кои марка, рядкост, серия, и дори вид на част има прилики.
Бележки от Автора:Вероятно ще ме намразите, за това, но трябва да го кажа: няма универсална НАЙ-ДОБРА НАСТРОЙКА. Дори части с привидно бедни статус-бонуси имат приложение за вашия автомобил, въпреки че наистина някои части са просто по-добри от други. Коя част е по-добра зависи единствено от спецификациите и усещането на колата ви. И да, аз говоря за хората, които използват една и съща настройка Син - Син - Зелен - Червен - Червен - Червен за всичките или почти всичките си коли. Същото се отнася и за тези, които имат едни и същи части, инсталирани на всички варианти на една марка кола.
Ще кажа това точно тук и точно сега. Като се има предвид нескопосаната физика на World, това ръководство, както и други ръководства за игри, е субективно и може да има неточности. Такава е човешката природа и всичко това. И по тази причина, аз ви моля, ако и когато намерите неточност в това ръководство, да уведомите създателите и/или сътрудниците, така че ние да можем да удвоим проверката на нашето изследване.
Благодарности:LamboGTR - Ръководство за части съавтор
legor17 – Dawndraft / Kestrel / Velocicom, окачване
Двигатели!!!Двигателят е сърцето на колата, като осигурява най-голямата промяна, която може да доведе до победа или загуба!!!
AmerikonSpeedsystems / Gromlen / Medion:Двигателите
AmerikonSS / Gromlen / Medion предоставят средна мощност на пътя. Мислете за това като ъпгрейд на Ram Air Intake, който повишава мощността на двигателя в ниските и средните граници. Този двигател обикновено се използва от мускулни автомобили като DODGE Viper SRT10 или по-големия му брат, DODGE Charger SRT-8, но също така ще работи за екзотични автомобили като Ford GT и SLR McLaren Mercedes.
Dawndraft / Kestrel / Velocicom:Смятан за най-добрия двигател, който можете да получите в Need For Speed: World, двигателят
Dawndraft / Kestrel / Velocicom е с висок въртящ момент, предназначен за създаване на голяма мощност, позволяваща по-бързо ускорение. Това ще бъде подходящо за нискооборотни коли, т.е. много от класическите мускул-автомобили в играта (Chevelle SS особено), или приложението му в реалния живот при автомобила с висок въртящ момент AMG на Mercedes.
Nova-T / Richter / Ventura:Двигателят
Nova-T / Richter / Ventura е по-лека версия на
AmerikonSS / Gromlen / Medion и се счита за най-лошата марка силови части според NFSW общността. Разликата между двете е, че той не е предназначен за V8 двигатели, а по-скоро те са по-Inline ориентирани (Supra, Lancer Evolution и други от този вид). Това е задължително за всеки турбо двигател, тъй като прекалено многото конски сили ще убият въртящия момент на автомобила, а твърде високият въртящ момент ще спъне истинския му потенциал.
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:Често отбелязвани като "бъгнати", колекцията двигатели от Omina Racegruppe / Norset / URSA са направени за високооборотни автомобили. Този двигател е настроен да осигури високи к.с. при доста нисък краен въртящ момент, изисква индукция 9 пъти от 10, за да помогне. Трябва да се ??отбележи, че те трябва да се използват само на коли с връх близо до високата гама (Nissan Skyline GT-R), а не на автомобили, които все още имат доста начини да стигнат тяхната върхова мощност (MAZDA RX-7).
ТурбиниПри някои автомобили, те са задължителни. При други са въпрос на победа (или загуба) в състезанията. В тази част ние говорим за турбините и къде те осигуряват по-голям въртящ момент.
Турбокомпресори
AmerikonSpeedsystems / Gromlen / Medion:Някога в живота си сте чували и/или чели за един голям вентилатор в мускул-колите. Такъв е случаят тук, тъй като златната турбина доставя чиста мощност, в границите на оборотите в двигатели, които са още HP-ориентирани (Exige Cup 260, Shelby GT500 SS, за да назовем само няколко). Тя подобрява ускорението и максималната скорост, въпреки че има малко отношение към конските сили. Отнема малко време, докато достигне мощност, но тласъкът е масивен, когато го направи.
Dawndraft / Kestrel / Velocicom:"Другият" фаворит сред общността е турбината
Dawndraft / Kestrel / Velocicom. Тя е повече или по-малко обратна на златната, настроена е за по-добра реакция при ниски обороти. Това означава, че тя има по-малки компоненти и като резултат е в състояние да направи повече мощност, по-бързо, отколкото Голф. Недостатъкът на тази турбина обаче е, че получавате по-малко мощност до върха. Това е подходящо за мощностните двигатели, а именно тези на класическите мускул-коли.
Газови турбиниNova-T / Richter / Ventura:Колкото и слабо да изглежда, турбината
Nova-T / Richter / Ventura в действителност не е направена, за да бъда силна. Това е турбо система, която всъщност набира бързо скорост, но за сметка на по-малък тласък при процеса. Не е задължително да се инсталира тази турбина, но ако ви се налага да го направите, тя е най-добре приложима на автомобили с високи обороти, Murcielago LP640 и Porsche 911 GT3 RS са хубави примери.
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:Виеща като банши, зелената турбина доставя пълна мощност при високи обороти и затова е добра марка за много турбинни и/или атмосферни коли като RX-7 или Corvette Z06 (да, Z06 има турбокомпресор, а не газова турбина). Това отнема много повече време, докато набере от червената, но дава по-силен тласък след като достигне върха. Обикновено, колкото е по-мощен двигателят, толкова по-голям тласък ще е необходим, но не комбинирайте тази турбина със зелен двигател, защото автомобилът ще умре в долните граници.
ТрансмисииПомните ли ръководството, в което се посочваше, че колкото по-скъпа е трансмисията, толкова е по-добра? Това не винаги работи. Тук ние обясняваме какво прави всяка трансмисия, както и с какво следва да бъде съчетана и защо.
AmerikonSpeedsystems / Gromlen / Medion:Тази трансмисия съдържа балансиран набор от зъбни предавки и е подходяща за всичко, оборудвано със златен двигател, или златна трансмисия. Също така е малко по-тежка, така че управлението може или не може (това се основава на оформлението на колата) да получи предимство.
Dawndraft / Kestrel / Velocicom:Нуждаете се от задвижване, за да поддържате високо к.с. машина в топ форма? Не ви трябва друго, освен синя предавателна кутия. С по-високо крайно предавателно число и по-къси предавки, тази трансмисия се прави с чистото намерение да превърне вашия високооборотен състезател в топ претендент.
Nova-T / Richter / Ventura:Както обикновено, червената предавателна кутия е олекотена версия на своите съперници,
AmerikonSS / Gromlen / Medion. Също като златната, червената трансмисия има балансирани предавки за управление на умереното увеличение на енергията от другите енергийни части, но за сметка на това, червената също така предлага подобрено управление чрез увеличаване на твърдостта. Да се установява на автомобили, които са известни като щастливите опашки като Mitsubishi Lancer Evolution IX.
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:За да се възползват от въртящ момент при много ниски обороти на автомобила, трябва да се използват по-дълги предавки, и това е мястото на зелената предавателна кутия. Това задвижването разполага с екстра-дълги предавки, по-дълги, отколкото тези в настройките на Medion и Ventura. Най-добре подхождат за някоя от горепосочените нискооборотни коли, като Nissan GT-R и VOLKSWAGEN Scirocco, това предаване позволява на колата да използва мощта на ниските си обороти в своя полза при правите, като дава и едно огромно подобрение на максималната скорост.
ОкачванияЕдин ключов момент във всеки автомобил във всяко състезание е управлението (което е предизвикателство за много от колите, които се управляват трудно, при все че не би трябвало), и получаването на правилното окачване за колата прави разликата завиването или удрянето в стената от твърде широкото взимане на завоя. Това е един деликатен баланс, който трябва да бъде фино настроен.
Amerikon Speedsystems, / Gromlen / Medion:Това окачване е с мека настройка. Резултатът е по-добро сцепление и стабилност извън пътя и по магистралите, но недозавиване и предизвиква по-високо отскачане на всяка неравност. Ще чувствате колата по-стабилна през малки неравности, като апекси и тротоари и ще загуби по-малко скорост при сблъсък. Колите, които биха имали полза от това окачване са мускул-коли, които в World са добре известни с липсата си на стабилност или сцепление, или и на двете.
Dawndraft / Kestrel / Velocicom:Проектирано за драг и рали автомобили, това окачване полу-втвърдява колата, като намалява преобръщането на тялото и помага на ускорението, но на свой ред причинява презавиване. Колите, които биха имали полза от това са с тежки предници и със задвижване на всички колела, които, според физиката на World, са известни с недозавиване и на моменти дори трудно ускоряват.
Nova-T / Richter / Ventura:Вероятно най-доброто окачване, то втвърдява колата, като по този начин предизвиква повече поднасяне и осигурява отчетлив завой. Работи добре с много коли, независимо дали те са дрифтъри или трудно завиват. Забележка: то трябва да се използва само при коли със задвижване на задните колела, тъй като колите със задвижване на всички колела не реагират толкова добре на него, колкото на синьото окачване.
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:Както и жълтото окачване, зеленото има полумека настройка, макар че тя осигурява голяма стабилност на колата при набиране на скорост, и поради това е изключително добър избор за магистрално настроени автомобили. Въпреки това, тъй като Omnia / Norset / URSA се проваля при управлението, бъдете подготвени за сериозно недозавиване.
СпирачкиДа, колата ви може да постигне високи скорости, но в крайна сметка ще трябва да спре, защото времето 60-0 е точно толкова важно, колкото и времето 0-60. Имате нужда от много добри спирачки. Какъв тип е точно за вашия автомобил, това е, което искате да знаете.
Amerikon Speedsystems, / Gromlen / Medion:Комплект предни и задни спирачки, настроени за по-силна блокировка отпред. Ако нямате кола, на която да подхождат спирачки Ventura, можете да сложите тези.
Dawndraft / Kestrel / Velocicom:Набор от предни и задни спирачки без блокировъчна настройка за по-бързо намаляване на скоростта. Тези спирачки увеличават риска от недозавиване, тъй като са много силни и ще заключат гумите ви, което изисква по-ранно спиране.
Nova-T / Richter / Ventura:Набор от предни и задни спирачки, настроен за блокировка отзад малко преди отпред. Предизвиква поднасяне на задната част на колата при спиране. Най-добре да се използва на автомобили със задно задвижване настройки за дрифт, както и на известни пистови коли като Elise.
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:Набор от безблокировъчни предни и задни спирачки, настроен доста свободно. Това е направено, за да се осигури стабилно спиране при високи скорости (и да се избегне блокиране). Уловката е, че спирачките трябва да се прилагат малко по-рано преди влизане в завой. Тези спирачки трябва да се комбинират с гуми MEDION, тъй като спирането ще ви забави.
ГумиМожете да попитате всеки професионален състезател, независимо дали от FIA, FD, Le Mans и др., дали типът на гумите прави разлика в поведението на колата, и ще получите едно твърдо "да" от всеки един. Същото важи и в World и за гумите от четирите марки в играта. Избирайте мъдро, грешният набор от гуми може да влоши возията ви значително.
Amerikon Speedsystems / Gromlen / Medion:Тези гуми подобряват на управлението на колата, като повишават сцеплението със значителна площ. Така вашата кола придобива добро сцепление и подобрена стабилност и тези гуми се препоръчват за всяка кола, на която ? липсват и двете. Можете да получите леко недозавиване, но не толкова, че да се счита за счупване на автомобила.
Dawndraft / Kestrel / Velocicom:Това са набор от гуми, които увеличават значително ускорението чрез увеличаване на сцеплението. Следва да се отбележи обаче тяхната склонност към умерено поднасяне (въпреки че понякога, ако знаете как, можете да предизвикате мощно поднасяне).
~ Благодарности за legor17 за поглед върху мощното поднасяне. Непотвърдена информация.
Nova-T/Richter/Ventura:Проектирани за дрифт, гумите
Nova-T / Richter / Ventura са идеални за на известните дрифтващи автомобили (т.е. RX-7, 240SX, 350Z, 370Z, Silvia S15, AE86 и др.), тъй като те помагат за плъзгането на колата в завои, същата функция имат спирачките с блокировка на задните колела. Те също са подходящи и за пистови автомобили; обаче, също като окачването от тази марка, трябва да бъдат поставяни на превозни средства със задно задвижване.
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport:Това е комплект гуми, който се ползва за магистрални автомобили. Те увеличават стабилността при високи скорости, така че в известен смисъл, тези гуми подобряват и максимална скорост. Както и сините гуми обаче, това предизвиква недозавиване и като резултат, изисква прецизност при завоите от страна на водача.
Заключителни бележки1. Както безброй хора са казвали и преди, различните шофьори имат различни предпочитания, затова се прилагат различни настройки. Вие не трябва да следвате моите предложения дума по дума, просто използвайте това ръководство като база за това какво правят частите и ги комбинирайте в настройка, която отговаря на вашия стил на шофиране.
2. Максималната скорост не се влияе от Статуса за Максималната скорост, а от Общия статус. Обаче не е препоръчително просто да се стремите към най-добрия Общ статус, тъй като рядко можете изобщо да достигнете максималната скорост в някое състезание освен на магистрално трасе.
3. Не забравяйте, че това ръководство е като науката, винаги може да бъде доказано, че е грешно. Ето защо аз ви моля, играчи на World, да докладвате установените неточности, така че или Lambo или аз да можем да ги поправим, за да се покаже проверена и коректна информация.
4. Ако ви е трудно да разберете коя част да използвате за определен автомобил, винаги можете да инсталирате златна част, докато намерите търсената част.
5. Наслаждавайте се! : D
"Статусът лъже и в същото време казва истината... ''Ето пълния списък на подходящите настройка за всички автомобили
! СПИСЪКЪТ Е АКТУАЛИЗИРАН !:
Tier 1CHEVROLET Camaro SSНЯМА НАСТРОЙКИCHEVROLET Chevelle SSДвигател:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
AmerikonSS / Gromlen / MedionСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport[/color]
Гуми:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport[/color]
DODGE Challenger R/T 1969НЯМА НАСТРОЙКИDODGE Charger R/T 1969Двигател:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport[/color]
LEXUS IS350Двигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomПредаване:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
AmerikonSS / Gromlen / MedionСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
Nova-T / Richter / Ventura
MAZDA Mazdaspeed3Двигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionMAZDA MX-5Двигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / Medion
MAZDA RX-8Двигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport /
Nova-T / Richter / Ventura /
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
Nova-T / Richter / VenturaMITSUBISHI Eclipse GTНЯМА НАСТРОЙКИNISSAN 200SXНЯМА НАСТРОЙКИNISSAN 240SXДвигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Трансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
Nova-T / Richter / VenturaNISSAN SilviaДвигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionБележки за Silvia:(Мощност)
Червено-
зелено-
синьо (За по-добро представяне на 5-та предавка) за писти с не много голям наклон и прав път
Червено-
зелено-
зелено (за добри, дълги предавки) за къси писти със завои и изкачвания
(Управление)
За повече стабилност като цяло можете да използвате
червено-
червено-
жълто (не толкова поднасящо в средата на завоите, по-лесно спиране)
или
червено-
жълто-
червено (задницата ще поднася само с основно изместване на теглото, стабилна при спиране)
За повече плъзгане,
червено-
червено-
синьоили
синьо-
червено-
червено (
синьо-
червено-
синьо има само една идея повече поднасяща се задница за мен).
NISSAN Skyline 2000GTRДвигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Nova-T / Richter / VenturaТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
Nova-T / Richter / Ventura
PONTIAC GTO '65НЯМА НАСТРОЙКИPONTIAC Firebird FormulaДвигател:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionPONTIAC Solstice GXPНЯМА НАСТРОЙКИRENAULT Sport Clio V6Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionЗАБЕЛЕЖКА:Тази настройка работи относително добре при мен и не е официално част от това ръководство - И. Г.TOYOTA Corolla (AE86)Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
Nova-T / Richter / VenturaTOYOTA MR-2Двигател
Nova-T / Richter / Ventura /
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionVOLKSWAGEN Golf Mk1 GTIДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Nova-T / Richter / VenturaТрансмисия:
Nova-T / Richter / VenturaОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionVOLKSWAGEN SCIROCCOНЯМА НАСТРОЙКИTier 2AUDI A1 Quattro ClubsportДвигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТрансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionAUDI QUATTRO 20VНЯМА НАСТРОЙКИAUDI RS4НЯМА НАСТРОЙКИAUDI S5Двигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Nova-T / Richter / Ventura (Зелена за повече ускорение)
Трансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport /Синя (за повече ускорение)
Окачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / Medion (за да избегнете преобръщане на тялото, сложете
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport)
Гуми:
Nova-T / Richter / VenturaAUDI TT RS CoupeДвигател:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Nova-T / Richter / VenturaОкачване:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport /
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionBMW 135i CoupeНЯМА НАСТРОЙКИBMW M3 E30Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Nova-T / Richter / VenturaТрансмисия:
Nova-T / Richter / VenturaОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionBMW Z4M CoupeДвигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionCHEVROLET Corvette StingrayДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionCHEVROLET EL CAMINO SSНЯМА НАСТРОЙКИDODGE Charger SRT8 SuperBeeДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionFORD Escort RS CosworthДвигател:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТрансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionFORD FOCUS RSНЯМА НАСТРОЙКИFORD GT40 Mk.1НЯМА НАСТРОЙКИFORD Mustang BOSS 302НЯМА НАСТРОЙКИJAGUAR XKRНЯМА НАСТРОЙКИLAMBORGINI Countach 5000 QUATTROVALVOLEНЯМА НАСТРОЙКИLAMBORGINI Miura SVДвигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / Velocicom /
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionLANCIA Delta HF Integrale EvoluzioneНЯМА НАСТРОЙКИLEXUS IS FДвигател:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТурбина: [color=cyan]Dawndraft / Kestrel / Velocicom
Трансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
Nova-T / Richter / VenturaLOTUS EliseДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / Ventura /
Dawndraft / Kestrel / Velocicom (но само с
жълти гуми)
Спирачки:
Nova-T / Richter / Ventura /
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Dawndraft / Kestrel / Velocicom (само ако са комбинирани с не-синьо окачване) /
Nova-T / Richter / Ventura (ако нищо друго не се вписва)
LOTUS Exige Cup 260Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport /
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Dawndraft / Kestrel / Velocicom /
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Dawndraft / Kestrel / Velocicom с
жълти гуми (
червени гуми също са добре, опитайте
сините на свой собствен риск! или
Nova-T / Richter / Ventura окачване с
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Dawndraft / Kestrel / Velocicom /
Nova-T / Richter / Ventura гуми) /
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport също работи добре
Спирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / Medion (виж бележките по окачването за повече опции)
MAZDA RX7 RZ/RX7Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Nova-T / Richter / VenturaТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionMITSUBISHI Lancer Evolution IX MR-EditionДвигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / Medion (за по-гладко предаване на мощността в целия диапазон на оборотите) /
Dawndraft / Kestrel / Velocicom (ранен тласък, бързо ускорение, но предизвика поднасяне на задницата в ниските обороти)
Трансмисия:
Nova-T / Richter / Ventura (главно за по-добро управление, по-малко поднасяне на задницата след като използвах това, изглежда добро за Evo 9)
Окачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionMITSUBISHI Lancer Evolution XДвигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТрансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionNISSAN Skyline GT-R (R32)Двигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionNISSAN Skyline GT-R Spec-V (R34)Двигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Nova-T / Richter / VenturaОкачване:
Dawndraft / Kestrel / Velocicom (с
червени или
сини гуми) или
червено с
жълти гуми ...
Спирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Dawndraft / Kestrel / Velocicom или
Nova-T / Richter / VenturaNISSAN 350Z (Z33)/370Z (Z34)Двигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionPORSCHE Carrera RSR 3.0НЯМА НАСТРОЙКИPORSCHE Cayman SДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Nova-T / Richter / VenturaОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
Nova-T / Richter / VenturaRENAULT Sport Megane R.S.Двигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionSUBARU Impreza WRX STIДвигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Nova-T / Richter / VenturaОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачнки:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionSUBARU Impreza WRX STI (Hatchback)НЯМА НАСТРОЙКИTOYOTA SupraДвигател:
Nova-T / Richter / VenturaТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / Ventura /
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport (за магистрални състезания)
Спирачки:
Nova-T / Richter / Ventura /
AmerikonSS / Gromlen / Medion (за магистрални състезания)
Гуми:
Nova-T / Richter / Ventura /
AmerikonSS / Gromlen / Medion (за магистрални състезания)
VOLKSWAGEN SCIROCCO R32НЯМА НАСТРОЙКИTier 3ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONEНЯМА НАСТРОЙКИASTON MARTINДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportПредаване:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionAUDI R8 4.2 FSI QUATTROНЯМА НАСТРОЙКИAUDI R8 5.2 Coupe FSI QUATTROНЯМА НАСТРОЙКИBENTLEY CONTINENTAL Supersport CoupeНЯМА НАСТРОЙКИBMW M3 E46Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionBMW M3 E92НЯМА НАСТРОЙКИBMW M3 GTSДвигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Nova-T / Richter / VenturaСпирачки:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionBMW Z4 GT3Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Nova-T / Richter / VenturaТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / Velocicom /
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionCHEVROLET Corvette Z06/Z06 Carbon Limited EditionДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionDODGE RTR-XДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Nova-T / Richter / Ventura /
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionDODGE Viper SRT10Двигател:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA Motorsport /
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / Medion /
Nova-T / Richter / VenturaГуми:
Nova-T / Richter / Ventura /
AmerikonSS / Gromlen / MedionFORD GTНЯМА НАСТРОЙКИFORD Mustang Boss 302Двигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionFORD SHELBY GT500 Super SnakeДвигател:
AmerikonSS / Gromlen / MedionТурбина:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomТрансмисия:
AmerikonSS / Gromlen / MedionОкачване:
AmerikonSS / Gromlen / MedionСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionKOENIGSEGG CCXНЯМА НАСТРОЙКИLAMBORGINI Gallardo LP550-2 Valentino BalboniДвигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionLAMBORGINI Gallardo LP560-4Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionLAMBORGINI Murcielago LP-640Двигател:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТурбина:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportТрансмисия:
Dawndraft / Kestrel / VelocicomОкачване:
Omnia Racegruppe / Norset / URSA MotorsportСпирачки:
AmerikonSS / Gromlen / MedionГуми:
AmerikonSS / Gromlen / MedionLEXUS LFAНЯМА НАСТРОЙКИ